Na internetu by se teoreticky dal najít nespočet podnikatelů, kteří veřejnosti něco nabízejí. Tito podnikatelé by se tam dali najít, jenže nejednou se tak nestane. Ba v naprosté většině případů se tak nestane. Protože je tu mezi nimi natolik silná konkurence, je jich tu takové množství, a navíc jsou tito tak poztrácení mezi jinými publikovanými materiály, že je kolikrát nikdo nenajde. A ani jich nikdo z uživatelů internetu tolik najít nepotřebuje. Někomu z hledajících stačí jediná nabídka, někdo si jich prohlédne pár, aby měl srovnání, ale pak už zájem hasne. A ti ostatní z oněch četných na internetu působících podnikatelů už pak mají smůlu.
Jenže podnikatelé smůlu mít nesmí. Ti si na sebe musí vydělat, a pokud by o ně nikdo nejevil zájem, mohou to rovnou zabalit. Bez zájmu nejsou zákazníci, bez zákazníků peníze a bez peněz ani holá existence.
Ovšem najít dostatek klientely není pro internetové podnikatele snadné. Aby to zvládli, potřebují propagaci, která jim pomůže realizovat jejich záměry. A k tomu jsou nejvhodnější PPC reklamy.
Že nemáte možná ani potuchy, co jsou to ty PPC reklamy – jak vypadají, jak fungují, kde se dají za jakých podmínek sehnat, proč se právě na ně vyplatí vsadit a podobně? Pak jste právě tady na správném místě. Právě tady se už za chvíli dozvíte vše podstatné.
Když si máme představit ads a sklik PPC reklamy, je především záhodno si říci, že to jsou reklamy, za které se neplatí automaticky. Ty stojí úměrně tomu, kolik zájmu u internetové veřejnosti vzbudí, což znamená, že čím větší zájem a potenciální zisk někomu zajistí, tím víc si jejich provozovatel a poskytovatel vydělá, a logicky i naopak. Takže ten z podnikatelů, který tuto formu propagace využije, ví přesně, za co platí, a ví, že se mu to vyplatí. Není tu mlhavá, nýbrž skutečná naděje na úspěch a zisk. A to přece podnikatelé potřebují. I ti internetoví.