Každý majitel webové stránky, nebo internetového obchodu, se snaží o co nejvyšší návštěvnost díky organické návštěvnosti. Organická návštěvnost webových stránek je taková, ke noví zákazníky přicházejí samovolně skrze vyhledávače. Není třeba tak utrácet peníze za reklamu k tomu, aby návštěvníci na web přišli.
Je vám tedy zcela jasné, že organická návštěvnost webu je ta nejideálnější. Nicméně, jak zvýšit organickou návštěvnost, to je oč tu běží! Pokud nevíte, máme pro vás jednoduchou odpověď – SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače. Ve zkratce se jedná o soubor faktorů, díky kterým vyhledávací stroje vaši stránku lépe indexují a zobrazují ve vyhledávačích co nejvýše.
Mezi nejúčinnější metodou optimalizace pro vyhledávače je tvorba zpětných odkazů. Jedná se o metodu, ve které je z cizích webů odkazováno na ten váš. Zjednodušeně řešeno, čím více odkazů vede na vaši stránku, tím více si vyhledávače myslí, že se jedná o kvalitnější zdroj.
Nicméně linkbuilding může být dobrý sluha, ale i zlý pán. Kdybyste jej dělali neodborně a nerozvážně, může se vám velmi lehce stát, že tvorbu zpětných odkazů přeženete a vyhledávače vás budou naopak penalizovat. Napravit takové chyby je pak velmi obtížné – a v některých případech až nemožné.
Pokud tedy nemáte nestudovanou odbornou literaturu a přesně nevíte o co de, sami se do toho určitě nepouštějte. S celou problematikou vám totiž velice rád poradí seo konzultant. Jedná se o profesionály, kteří v oboru mají vystudované školy a velmi dobře vědí, co dělají. Můžete si tak být jistí, že výsledek bude stát zato. Za málo snahy tak můžete dostat naprosto fantastické výsledky.
V naprosté většině případů se totiž jedná o profesionály, kteří poskytují nejen poradenskou činnost, ale vaše představy pak i velmi rádi převedou do reality. Během pár dní se tak vaše návštěvnost stránek může několikanásobně zvýšit.